KoszykTwój koszyk jest pusty ...
» Dostawa i płatność

Producenci

Kontakt

  • CZYSTE-ZEBY.PL
    EMAG Polska Sp. z o.o.
    Kojszówka 180
    34-231 Juszczyn

    NIP: 5521688355
    REGON: 120985684

    DANE DO PRZELEWÓW ZA ZAMÓWIONE PRODUKTY:

    Bank: Pekao S.A.
    Nr. konta: 32 1240 4197 1111 0010 2491 8423
    Nazwa konta: EMAG Polska Sp. z o.o.
    NIP: PL 552-168-83-55
  • E-mail:sklep@czyste-zeby.pl
  • Telefon(+48) 513-179-616
  • Fax(33) 87 71 670
  • Gadu Gadu10549271
  • SkypeCzyste-Zeby.pl
  • Godziny działania sklepupn-pt 8:00 - 16:00

Systemy płatności

  • Dotpay
  • Przelewy24
  • CashBill
  • Payeezy

Dostawa i płatność

DOSTAWA (NA TERENIE POLSKI):

Dla zamówień o wartości ponad 400 zł dostawa jest darmowa.

 

  1. Kupujący posiada prawo wyboru opcji dostawy:

  • Przesyłka priorytetowa (Poczta Polska)

  • Przesyłka kurierska (Kurier DPD)

  • Przesyłka kurierska pobraniowa (Kurier DPD)

  1. Opłaty za przesyłkę towaru uzależnione są od wagi towaru i wybranej opcji dostawy wg. poniższej tabeli (ceny brutto podane w PLN):
        

     
    List Priorytetowy (do 0,5 kg)Paczka PriorytetowaPrzesyłka kurierska
    DPD
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    DPD
    9,00 zł15,00 zł14,0016,00
  2. W przypadku towarów oznaczonych jako "Dostępny na magazynie", wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od zaksięgowania zapłaty na koncie wskazanym w formularzu zamówienia. Przy wyborze przesyłki pobraniowej wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od przyjęcia zamówienia.

  3. Towary oznaczone jako "Dostępny do 4 dni" znajdują się na magazynie naszych dostawców i mogą być sprowadzone w ciągu maksymalnie 3 dni do naszego sklepu - wysyłka towaru następuje do 4 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty za zamówiony towar i przesyłkę na koncie wskazanym w formularzu zamówienia. Przy wyborze przesyłki pobraniowej wysyłka towaru następuje do 4 dni roboczych od przyjęcia zamówienia.
  4. W przypadku towarów oznaczonych jako "Na zamówienie" (towary te w danym momencie nie są dostępne na magazynie ani u naszych dostawców) prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 513-179-616) celem uzyskania informacji o przewidywanym terminie dostawy.
     

Sklep internetowy Czyste-Zęby.pl nie odpowiada za opóźnienia dostawy wynikające z winy firmy przewozowej. W przypadku wystąpienia opóźnień, prosimy o kontakt - interweniujemy wówczas w firmie przewozowej w celu przyspieszenia dostawy.


PŁATNOŚĆ:
 

Kupujący może wybrać spośród dostępnych w sklepie opcji płatności:
  • Przelew bankowy (domyślna)
  • Pobranie - płatność przy odbiorze (w przypadku wyboru przesyłki pobraniowej)
  • Płatność za pomocą karty kredytowej lub e-przelewów realizowana za pośrednictwem serwisu Przelewy24
  • Płatność za pomocą karty kredytowej lub e-przelewów realizowana za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego  DotPay:
DotPay - logotypy kanałów płatności
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl